Je bekijkt nu <strong>De VVD Bunnik weer zelfstandig aan de slag</strong>

De VVD Bunnik weer zelfstandig aan de slag

• Bericht auteur:
  • Berichtcategorie:Actueel

Het jaar 2023 begint goed voor de VVD Bunnik. We gaan namelijk weer zelfstandig aan de slag! Sinds 2016 was de VVD Bunnik samen met de afdelingen van Houten en Wijk bij Duurstede verbonden in het Lokaal Netwerk Kromme Rijnstreek. Op de Algemene Ledenvergadering van 21 januari jongstleden is het startschot gelost voor de terugkeer van drie aparte afdelingen.

Dat betekent dat de VVD Bunnik zich weer écht lokaal kan gaan inzetten voor het liberale geluid in Bunnik, Odijk en Werkhoven. Het nieuwe bestuur is al geïnstalleerd en is optimistisch over de toekomst: “Nadat we afgelopen jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen politiek weer op eigen benen zijn gaan staan, doen we dat vanaf nu ook bestuurlijk. Dat geeft ons ruimte en biedt volop kansen om de goede dingen te kunnen doen voor onze gemeente en onze inwoners”, aldus voorzitter Yoni Shem-Tov.

Yoni vormt het nieuwe bestuur samen met Caroline Stokman-van der Beek als secretaris en Bouke de Boer als penningmeester. De komende weken werkt het bestuur de activiteitenkalender uit. “Daarmee staan we klaar voor onze leden en natuurlijk ook voor alle andere geïnteresseerden!”, voegt Yoni toe.

Mocht u vragen hebben voor het kersverse bestuur of graag meer willen weten over komende activiteiten, stuur dan gerust een bericht via e-mail of spreek een van de bestuursleden aan.